محل قراردهی و محافظت

هنگامی که فردی دچار حمله ی می شود، هر ثانیه که می گذرد ارزشمند و حیاتی است. در مکان های عمومی، ممکن است اطلاع از وجود AED در محل و همچنین دستیابی به آن و رسانیدن AED به بیمار کار مشکلی باشد.

از طرفی دیگر، هنگامی که AED در یک مکان عمومی مانند فرودگاه ها، ادارات و مدارس قرار داده می شود نیاز است تا از آن مراقبت و محافظت لازم انجام شود تا به دستگاه آسیبی وارد نشود و همزمان دسترسی به AED و امکان استفاده از آن ساده و با بیشترین سرعت امکان پذیر باشد.

با طراحی منحصر به فرد محفظه نگاه دارنده CardiAid به نام Wallmounts، محفظه های محیط های داخلی و خارجی، این اطمینان حاصل می شود که دستگاه به راحتی در معرض دید عموم قرار دارد و در شرایط بحرانی و اورژانسی به راحتی قابل دسترس می باشد.

Wallmount و تابلو اطلاعات CardiAid

با توجه به طراحی منحصر به فرد Wallmounts کمپانی CardiAid، این اطمینان حاصل می شود که دستگاه به راحتی در معرض دید عموم قرار دارد و در شرایط بحرانی و اورژانسی به راحتی قابل دسترس می باشد. Wallmounts محافظی کاربردی برای نگهداری از AED کمپانی CardiAid می باشد و همچنین جایگاهی برای نگهداری از الکترودهای اضافی در شرایط نیاز نیز دارد. Wallmounts به صورت ویژه برای مکان هایی مناسب است که نیازی به محافظت از AED با استفاده از قفسه های داخلی و یا خارجی نمی باشد.

توصیه می شود که برای نمایان بودن هرچه بیشتر محل قرارگیری AED و اطلاع از در دسترس بودن آن در محل، Wallmount، تابلو اطلاعات CardiAid و نشانگرهای AED در محل نصب گردد.

محفظه های محیط های داخلی

برای حفاظت از CardiAid در محیط های داخلی، از بین سه نوع از محفظه های داخلی حق انتخاب دارید: محفظه سرعتی (Swift)، محفظه Plus و محفظه Solid Plus. تمامی این محفظه ها از کیفیت بالای نگهداری و محافظت از CardiAid برخوردار می باشند و همچنین از نظر ظاهری بسیار مناسب هستند.

محفظه سرعتی (Swift)

محفظه سرعتی (Swift) به صورت ویژه برای نگهداری از AED در محیط های داخلی طراحی شده است. مکانیزم باز کردن محفظه بسیار راحت و سریع می باشد: تنها یک چرخش سریع به سمت چپ نیاز است تا درب محفظه باز شود. پنجره تعبیه شده بر روی محفظه باعث می شود تا AED و محتویات داخل محفظه همواره در دیدرس عموم باشد. هنگام باز شدن درب محفظه هشدار صوتی dB 90 فعال می گردد.

محفظه Plus

محفظه Plus قابل نصب در محیط هایی مانند ادارات، مراکز ورزشی و خرید می باشد. این محفظه این اطمینان را حاصل می کند که دستگاه CardiAid در چنین محیط هایی به صورت لحظه ای و با سرعت در اختیار افراد قرار گیرد تا به بیمار دچار حمله ی قلبی کمک شود. درب محفظه با یک چرخش باز می شود که درپوش را بصورت کامل باز می کند. سپس فرد احیاگر دسترسی راحتی را به AED که داخل محفظه قرار دارد، خواهد داشت. هنگام باز شدن درب محفظه هشدار صوتی dB 90 فعال می گردد.

محفظه Solid Plus

اگر تمایل به محافظت ویژه از CardiAid در برابر گرد و خاک، رطوبت و سایر مشکلات را دارید، محفظه Solid Plus بهترین انتخاب برای نگهداری از CardiAid می باشد. این محفظه مقاومت بسیار بالایی را در مقابله با گرد و خاک و آب دارد و معمولاً برای نصب در محیط های صنعتی، انبار ها، استخرها، رستوران ها و سایر مکان های عمومی که نیازمند محافظت ویژه می باشند. انتخاب می شوند.

پوشش مجهز به دستگیره به صورت 100% از پلی کربنات تهیه شده است. ضخامت این لایه 5 میلی متر می باشد که دستگاه را از هرگونه گرد و خاک و یا عبور رطوبت محافظت می کند. همچنین این پوشش مجهز به لایه ی محافظ در برابر پرتوهای UV می باشد که از تابش مستقیم و یا غیر مستقیم نور خورشید به AED محافظت می کند. این پوشش ضد زنگ و فرسودگی می باشد. هنگام باز شدن درب محفظه هشدار صوتی dB 90 فعال می گردد.

محفظه های محیط های خارجی

هنگامی که قصد نصب CardiAid را در محیط های خارج ساختمانی دارید، محفظه های Solid Plus و Solid Plus حرارتی بهترین انتخاب ممکن می باشند. این محفظه ها حداکثر محافظت از دستگاه را در برابر گرد و خاک، آب، شرایط آب و هوایی و آسیب های انسانی فراهم می سازند.

ساختار محکم و با کیفیت محفظه در کنار ظاهر مناسب محفظه ترکیب مناسبی را برای انتخاب این محفظه ها جهت قراردهی در محیط های خارج ساختمانی فراهم می سازد. این محفظه ها در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی مصون می باشند در نتیجه ماندگاری طولانی مدتی را خواهند داشت. همچنین فیلترهای بازنگهدارنده پرتوهای UV از دستگاه در برابر تابش نور خورشید محافظت می کند.

هنگامی که دمای محیط بیرون به کمتر از 5 درجه ی سانتی گراد می رسد، محفظه ی Solid Plus حرارتی، دمای داخل محفظه را بالای 5 درجه ی سانتی گراد نگاه می دارد حتی در شرایطی که دمای محیط بیرون تا 25 درجه زیر صفر رسیده باشد. این قابلیت محفظه باعث می شود تا CardiAid در تمامی فصول سال قابل استفاده باشد.

ساختار المنت داخل محفظه به نحوی است که دمای داخل محفظه را بصورت دائم اندازه گیری و کنترل می کند. تنها لازم است تا محفظه را به جریان برق متصل کرد. المنت همچنین بسیار کارآمد و ب صرفه می باشد چراکه در سال کمتر از kWh 200 مصرف برق دارد.

هر دو مدل محفظه های محیط های خارجی از سال 2010 مورد استفاده در مراکز شهر، مراکز خرید، مراکز صنعتی، سواحل، مراکز ورزشی روباز و پارک ها بوده اند و کارایی آنها اثبات شده می باشد.

© 2020 Maad Zist Fan Avar Beynolmelal. All Rights Reserved.