داستان هایی از نجات یافتگان: CardiAid زندگی بخش است

با توجه به دفیبریلاسیون سریع CardiAid و احیای موثر، تعداد بسیاری از افراد شامل افراد پیر یا جوان، مرد یا زن که در مکان های عمومی متفاوت نظیر ورزشگاه ها و سوپرمارکت ها و یا حتی در خیابان دچار حمله ی قلبی شده اند و توسط AED احیا شده اند رو به افزایش می باشد.

نجات جان یک فرد در مهمانی توسط CardiAid

CardiAid در یک مهمانی برای فردی که دچار حمله ی قلبی شده بود استفاده شد و جان فرد را نجات داد. در یک مراسم مهمانی یکی از بیماران هنگام رقصیدن به صورت ناگهانی بر روی زمین می افتد. خوشبختانه افراد حاضر در محل به سرعت CPR را آغاز می کنند و کارکنان حاضر در سالن دستگاه شوک خودکار CardiAid را که سه هفته پیش از حادثه تهیه شده بود، به بیمار می رسانند و با استفاده از CardiAid جان فرد قربانی را نجات می دهند. کارکنان سالن مهمانی خرید دستگاه CardiAid را پس از وقوع این حادثه بهترین خرید خود نامیده اند.

جولای 2015، هلند

نجات جان یک راننده تاکسی توسط CardiAid

یک راننده تاکسی 57 ساله هنگام رانندگی دچار حمله ی قلبی می شود و کنترل ماشین را از دست می دهد. یکی از پلیس ها شهر Rincany با استفاده از دستگاه شوک خودکار CardiAid که در ماشین پلیس قرار داشته است جان بیمار را نجات می دهد و با اعمال شوک الکتریکی موفق راننده تاکسی را به زندگی باز می گرداند.

آپریل 2016، جمهوری چک

نجات جان یک فرد توسط CardiAid در زمین هاکی

یک مرد 39 ساله که در حال انجام ورزش هاکی در یک دوره مسابقات ابتدایی در محیط باز بوده است، بصورت ناگهانی بر روی زمین می افتد و یکی از همکاران به سرعت شروع به CPR می کند و فرد دیگری به سرعت CardiAid را که در کلوپ ورزشی قرار داشته است، به محل می رساند. با اعمال یک شوک الکتریکی موفق، زندگی دوباره ای به این مرد داده می شود.

مه 2015، هلند

نجات جان یک فرد توسط CardiAid در محله مسکونی

در ایرلند، مردی 70 ساله هنگامی که به همراه پسرش در منزل خود بود دچار حمله ی  قلبی می شود. پسرش سریعاً برای کمک به همسایگان مراجعه می کند و یکی از همسایگان دستگاه CardiAid را که در محوطه مسکونی و در محفظه نگهداری خارجی نصب شده بوده است را به سرعت به فرد دچار حمله می رساند. با اعمال یک شوک الکتریکی موفق، زندگی دوباره ای به این مرد داده می شود. سپس با رسیدن نیروهای امدادی متخصص از بیمار مراقبت لازم می شود.

نوامبر 2015، ایرلند

نجات جان یک فرد توسط CardiAid در جاده

در اسپانیا هنگامی که نیروی پلیس برای بررسی صحنه ی تصادف رانندگی به محل می رسد، متوجه می شود که راننده دچار حمله ی ناگهانی قلبی شده است که دلیل اصلی تصادف رانندگی می باشد. به سرعت دستگاه CardiAid را که در ماشین پلیس قرار داشته است، استفاده کرده و فرد را نجات می دهد.

نوامبر 2012، اسپانیا

نجات جان یک فرد توسط CardiAid در کلینیک پزشکی

فرد 42 ساله ای دچار حمله ی ناگهانی قلبی می شود که با دفیبریلاسیون موفق توسط CardiAid نجات پیدا می کند.

مه 2012، نیوزیلند

نجات جان یک فرد توسط CardiAid در باشگاه ورزشی

CardiAid در یک باشگاه ورزشی با موفقیت به بازگشت ریتم قلبی طبیعی به فردی که دچار حمله ی قلبی شده است، کمک کرده است.

نوامبر 2011، فرانسه

نجات جان یک فرد توسط CardiAid در سوپرمارکت

مرد 60 ساله ای که در حال خرید از سوپر مارکت بوده است، دچار حمله ی قلبی می شود و سپس با استفاده از دستگاه CardiAid که در مرکز دندانپزشکی نزدیک سوپر مارکت قرار داشته است، نجات می یابد.

ژانویه 2011، دانمارک

نجات جان یک راننده تاکسی توسط CardiAid

راننده تاکسی 57 ساله بصورت ناگهانی هنگام رانندگی دچار حمله ی قلبی می شود. پلیس با استفاده از CardiAid موجود در در ماشین پلیس و اعمال شوک الکتریکی مناسب و بموقع، راننده ی تاکسی را نجات می دهد.

آپریل 2016، جمهوری چک

نجات جان یک فرد توسط CardiAid در باشگاه قایقرانی

مردی 77 ساله در باشگاه قایقرانی توسط CardiAid  هنگام بروز حمله ی قلبی احیا می شود. سپس پس از انتقال به بیمارستان پس از گذشت دوره ی کوتاه مدتی در سلامتی کامل مرخص می شود.

آپریل 2013، دانمارک

نجات جان یک فرد توسط CardiAid در استخر

CardiAid بصورت موفقیت آمیز جان یک بیمار 39 ساله را که در استخر دچار حمله ی قلبی می شود نجات داده است. هنگامی که نجات غریق متوجه می شود که مرد بیهوش شده است از همکارانش می خواهد تا به سرعت دستگاه CardiAid را بیاورند و به سرعت شروع به CPR می کند. بیمار زندگی دوباره خود را مدیون CPR و دفیبریلاسیون بموقع می باشد.

آگوست 2012، اسپانیا

نجات جان یک فرد توسط CardiAid در باشگاه ورزشی

مردی 53 ساله با استفاده از اعمال بموقع شوک الکتریکی توسط CardiAid در یک باشگاه ورزشی احیای قلبی شده است و طبق گزارشات چند روز پس از حمله، در شرایط پایداری بیمارستان را ترک کرده است.

فوریه 2012، دانمارک

نجات جان یک فرد توسط CardiAid در باشگاه ورزشی

مردی 28 ساله در حال انجام فعالیت روزانه ورزشی خود در باشگاه ورزشی دچار حمله قلبی می شود. با اعمال شوک الکتریکی موفق توسط CardiAid این مرد به زندگی باز می گردد.

ژولای 2011، هلند

نجات جان یک فرد توسط CardiAid در پارکینگ سوپرمارکت

نگهبان یک سوپرمارکت با استفاده از CardiAid جان یک نفر را نجات داده است. این فرد هنگامی که در پارکینگ در حال حرکت به سمت ماشین خود بوده است به صورت ناگهانی بر روی زمین می افتد. نگهبان سوپرمارکت با استفاده از CardiAid نصب شده در سوپرمارکت جان او را نجات می دهد. هنگامی که آمبولانس  به محل می رسد فرد در هوشیاری کامل بوده است.

ژولای 2009، فرانسه

نجات جان یک فرد توسط CardiAid در یک مهمانی

 برای نجات جان فردی که در یک مهمانی دچار ایست قلبی شده بود، مورد استفاده قرار گرفت. در یک مهمانی یکی از میهمانان به یکباره بر روی زمین می افتد.  خوشبختانه یکی از افراد حاضر به سرعت CPR را شروع می کند و سپس دستگاه CardiAid که در محل موجود بوده است و تنها 3 هفته پیش از این مهمانی توسط تالار برگزار کننده تهیه شده بوده است، آورده می شود. به گفته مسئولین تالار پذیرایی بهترین خرید ممکن بوده است!

ژولای 2015، هلند

نجات جان یک فرد توسط CardiAid در سوپرمارکت

عملکرد مناسب دستگاه CardiAid و انجام صحیح CPR توسط افراد حاضر در صحنه جان یک انسان 68 ساله را هنگامی که مشغول خرید بوده است، نجات داده است.

مه 2013، هلند

نجات جان یک نوجوان با استفاده از CardiAid هنگام دویدن

یک نوجوان 14 ساله هنگامی که در یکی از مسابقات دو مدرسه خود شرکت می کرده است، دچار حمله قلبی می شود که با استفاده از CardiAid نجات پیدا می کند.

ژوئن 2012، هلند

نجات جان یک فرد توسط CardiAid در سوپرمارکت

عملکرد مناسب دستگاه CardiAid در یکی از سوپرمارکت های فرانسه، جان یک انسان را هنگامی که مشغول خرید بوده است، نجات داده است.

نوامبر 2014، فرانسه

نجات جان یک فرد توسط CardiAid در سوپرمارکت

هنگامی که فردی مشغول خرید از یکی از سوپرمارکت های فرانسه بوده است، دچار حمله ی قلبی می شود که سپس با استفاده از دستگاه CardiAid جان این فرد نجات داده می شود.

مارچ 2011، فرانسه

نجات جان یک فرد توسط CardiAid در باشگاه تنیس

مردی 62 ساله، به یکباره هنگام بازی تنیس بیهوش می شود و خوشبختانه با استفاده از دستگاه CardiAid موجود در باشگاه احیا می شود.

ژولای 2010، هلند

© 2020 Maad Zist Fan Avar Beynolmelal. All Rights Reserved.